De volgende dienst is op zondag 28 september11.00 in 't kerkheem.

zaterdag 2 december 2006

Wie zijn wij?

De jeugdkerk wordt georganiseerd voor en door jongeren, hier kun je zien wie die jongeren dan wel niet zijn en waarom ze elke maand een deel van hun vrije tijd aan de jeugdkerk besteden

Lydia
Haj,
Ik ben Lydia, 16 jaar, 4Havo. Ik zit nu ongeveer een jaar bij de Jeugdkerk. Samen met de rest van onze werkgroep zorgen we elke week weer voor een leuke dienst. Ik heb er heel veel plezier in en ik doe samen met het team mijn best om een dienst in elkaar te zetten die je niet snel vergeet. Het is een uitdaging, maar wel een hele leuke. Kom ook een langs!
Liefs

Marjolein
hee!
Ik ben Marjolein,16 jaar en zit ik net als Lydia in 4Havo. Voor de genen die het supergraag willen weten, mijn hobby's zijn tekenen&trampoline springen (en ja, dat is een sport). Ik zit nu denk ik zo'n 1.5 of 2 jaar bij de jeugdkerk, Esther heeft mij ooit een keer meegevraagt en sindsdien werk ik met veel plezier mee! :)
xx

Esther
Lisette
Geeske
Wilco
Martijn
Oscar
René
Martin
Reindert
Reinier

Geen opmerkingen: